Siste dag på Stovner skole for 7. trinn

Elever i skolegården.

I dag var aller siste dag på barneskolen for elevene på 7. trinn. Ledelsen ved undervisningsinspektør Jan Myklebostad, holdt en tale til elevene. I talen snakket han om at vi håper at elevene vil huske tilbake på tiden på Stovner som en god tid. Vi er stolte av alt elevene har prestert faglig og sosialt, og vet at de er godt rustet til å ta fatt på nye utfordringer og opplevelser i årene fremover.  Ungdomsskolen gir elevene mer frihet, men krever samtidig at elevene er mer selvstendige og de må ta større ansvar for egen læring. Året som har gått har ikke vært som forventet for noen av oss, og det har dessverre ført til at en del aktiviteter elevene på 7. trinn har gledet seg til ikke har vært mulig å gjennomføre pga covid. Vi forstår skuffelsen dette har vært, men opplever allikevel at elevene på 7. trinn forstår dette. Det sier mye om hvor flotte elever vi i dag sender videre til ungdomsskolen.

Til slutt fikk elevene diplom av kontaktlærer og rose fra sosiallærer.

Vi ønsker 7. trinnselevene våre masse lykke til på ungdomsskolen, og ønsker alle elever og foresatte en riktig god sommer.

Mvh ansatte på Stovner skole