1. trinn

17. mai-illustrasjon

Her finner dere månedsplan og meny for mai (uke 18-21)

I mai retter vi på AKS oppmerksomheten mot grunnene til at vi feirer 17. mai. Dette temaet fremhever den historiske betydningen, nasjonal identitet og fellesskapsånden som knytter oss sammen når vi feirer grunnlovsdagen. Det blir også fokus på fysisk aktivitet og bevegelsesglede. Gjennom varierte og morsomme aktiviteter skal elevene oppleve fysisk aktivitet som noe positivt.

AKS holder stengt:

• Onsdag 1.mai (off. høytidsdag)
  • Torsdag 9.mai (Kristi himmelfartsdag)
  • Fredag 17.mai (Grunnlovsdagen)
  • Mandag 22.mai (2.pinsedag)

Fredag 10.05 er skolen stengt, men AKS holder åpent. Egen påmelding er blitt sendt ut og plan for dagen finner dere sammen med månedsplanene. OBS: kun påmeldte elever kan delta denne dagen.

Påmelding til Sommerklubben 2024 ble sendt ut fredag 26.04.

Frist for påmelding er tirsdag 07.05.

AKS skal bestille transport og billetter til de ulike aktivitetene - påmeldingen vil derfor være bindende. På grunn av forhåndsinnkjøp av billetter og bestilling av buss kan vi dessverre ikke ta imot påmeldinger etter fristen 07.05.

• Beskjeder, hentetider og hjemtider skal sendes skriftlig på e-post eller SMS til baseleder.
  • Våren er her: fint om alle rydder plassen til sitt barn. Vintertøyet kan nå bli med hjem.
  • Husk å sende med mat og drikke når elevene skal på tur.

Har dere noen spørsmål? Ta kontakt med baseleder på trinnet til ditt barn.