2. trinn

Gutter leier voksen.

Her finner dere aktivitetsplan og meny for april (uke 14-17).

Kjernetid for 2.trinn (deltidsplass) er til 15.30 hver dag. Elever med deltidsplass kan være på AKS til kl.16.15 kun på turdagen (tirsdag).

Vi minner om at telefontiden på AKS er FØR kl.13.00. Korte beskjeder kan sendes på SMS: (for 2.trinn) 90 29 93 64.

Husk å skrive elevens navn og klasse.

Ringer dere basetelefonen og ingen svarer anbefaler vi dere å sende en melding. Ansatte forsøker å lese/besvare meldinger i ledige øyeblikk, men vi har ikke mulighet til å ringe tilbake til alle som har ringt.

Ved overgang skole og AKS er det mye som skjer, beskjeder som skal gis og elever som skal settes i aktivitet. Når ansatte er i gang med aktiviteter med barna er det viktig at de får hatt fokus på elevene.

Grunnet noen misforståelser/uønskelige hendelser rundet henting i høst strammet AKS inn henterutinene sine i oktober. AKS har kun mulighet til å sende elever med fast henteavtale til bommen (f.eks. at eleven skal sendes til bommen kl.15.30 hver dag).

Vi har ikke mulighet til å sende elever hjem/til bommen ved kort varsel, da det bl.a. tar tid å avslutte aktiviteter. Har dere behov for å hente eleven kjapt, eller utenom avtalt hentetid, anbefaler vi dere å komme opp til basen for å hente eleven.

Vi ber foresatte, så langt det lar seg gjøre, om å avtale faste hentetider (minimum for en uke om gangen). Melding må da sendes på mail til baseleder før kl.12.00 mandag i gjeldende uke.

Har dere noen spørsmål? Ta kontakt med baseleder på trinnet til ditt barn.