Førskoledager vår 2023

Mandag 22. mai, tirsdag 23. mai og onsdag 24. mai er det førskoledager for barn som skal begynne på Stovner skole høsten 2023.

Foresatte og barn får invitasjon til å komme på skolen en av dagene for å bli kjent med skolen og fadderne.

Invitasjon vil bli sendt ut i begynnelsen av mai til alle foresatte i digipost. Dagen varer fra kl. 09.00-12.00 for både barn og foresatte.

Oppmøte ved inngang A, kl. 09.00. Vi starter opp på møterommet i underetasjen.

Barna vil møte andre barn som skal begynne på 1. trinn, og vil treffe noen av elevene på 5. trinn. De må ha med mat og drikke.

Samtidig vil det være informasjonsmøte for foresatte på skolens møterom F1.

Vi gleder oss til å treffe dere! Velkommen!

Skolestartbrosjyre 2023

Osloskolen har utarbeidet en egen skolestartbrosjyre til foresatte til elever som skal begynne på 1. trinn. Brosjyren finnes på flere språk.

For å lese mer om skolestart i Oslo og se nærmere på brosjyren, følg denne lenken.

PS - brosjyren for 2023 er forsinket.