Til skolestarterne

Barn som løper i gresset.

Nå er klasselistene klare. De henger på døra ved inngang A og B. Dersom du og dine foresatte har mulighet, kan dere gå en tur til skolen og se hvilken klasse du skal gå i og hvilken klassestyrer du får.

Første skoledag skal du møte i skolegården sammen med dine foresatte. Rektor vil rope opp navet ditt og da skal du komme frem og stille deg opp sammen med de andre i klassen din. Når alle i din klasse er ropt opp, skal du og din klasse gå til klasserommet sammen med klassestyrer. Foresatte skal ikke være med i klasserommet. Dagen varer ca. til klokken 12.00.

Du må ha med skolesekk, matpakke og en flaske med vann.

Vanligvis bruker det å være foreldremøte for foresatte i gymsalen, men på grunn av pandemien er det dessverre ikke helt klart hvordan det blir i år. Det vil komme nærmere informasjon om dette i august.

Vi gleder oss veldig til å møte deg.

God sommer!

Her er en lenke til tidligere utsendt informasjon om skolestart: https://stovner.osloskolen.no/nyhetsarkiv/kjare-skolestarter-og-dine-foresatte/